اینجا حیدرآباد است...

یوهان حیدرواو...

اینجا حیدرآباد است...

یوهان حیدرواو...

اینجا حیدرآباد است...
آخرین نظرات
  • ۲۱ ارديبهشت ۰۱، ۰۲:۳۸ - ایلیا خادمی
    😍😍😍

شاهزاده روم

چهارشنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۴، ۱۱:۵۵ ب.ظ
وبگاه پویانمایی سینمایی «شاهزاده روم» رونمایی شد

انیمیشن «شاهزاده روم» قصه عاشقی بانویی پاکدامن و از حواریون حضرت مسیح(ع) است که با مردی از نوادگان پیامبر اسلام حضرت محمد(ص) ازدواج می‌کند و ثمره این ازدواج فرزندی نیک سرشت است که جهان را پر از عدل و داد خواهد کرد.

خبرگزاری فارس: سایت انیمیشن سینمایی «شاهزاده روم» رونمایی شد






به گزارش خبرگزاری فارس، با نزدیک شدن به آغاز اکران انیمیشن سینمایی «شاهزاده روم» Princess Of Rome در آبان ماه امسال، وب سایت رسمی این فیلم به آدرس http://princessofrome.ir رونمایی شد.

لذا مخاطبان محترم می‌توانند آخرین اخبار، آنونس، تیزر، پوستر، گالری تصاویر فیلم، افتخارات و جوایز، شناسنامه فیلم و عوامل، یادداشت‌ها، سینماهای در حال اکران، فروش بلیط فیلم و ... از طریق این سایت مشاهده کنند.

همچنین مخاطبان انیمیشن «شاهزاده روم» می‌توانند از طریق آدرس ایمیل  info@princessofrome.ir نظرات و پیشنهادات خود را درباره این اثر به دست عوامل برسانند.

انیمیشن «شاهزاده روم» قصه عاشقی و دلدادگی بانویی پاکدامن و مسیحی از سلاله یشوعا از حواریون حضرت مسیح(ع) است که با مردی از نوادگان پیامبر اسلام حضرت محمد(ص) ازدواج می‌کند و ثمره این ازدواج فرزندی نیک سرشت است که در آینده‌ای نزدیک، جهان را پر از عدل و داد خواهد کرد.

«شاهزاده روم» به کارگردانی هادی محمدیان و تهیه‌کنندگی حامد جعفری، محصول سینمایی گروه «هنر پویا»، کنسرسیوم مشترک موسسات «سلوک افلاکیان» و «هفت سنگ» است که در سی و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر بسیاری از اهالی سینما و متخصصین این حوزه را به تحسین آن وا داشت و توانست لوح تقدیر ویژه جشنواره را از دبیر جشنواره دریافت کند.

شاهزاده روم

در ادامه عکس هایی از این پویانمایی فاخر ارائه شده است...

-------->

شاهزاده روم

شاهزاده روم

--------

پی نوشت:

نشانی خبر: اینجا

عکس ها از: اینجا

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی