اینجا حیدرآباد است...

یوهان حیدرواو...

اینجا حیدرآباد است...

یوهان حیدرواو...

اینجا حیدرآباد است...
آخرین نظرات
  • ۲۱ ارديبهشت ۰۱، ۰۲:۳۸ - ایلیا خادمی
    😍😍😍

۱۸ مطلب در مرداد ۱۳۹۴ ثبت شده است

17646

شکوه حضور مردم مزرعه عرب در میزبانی از غواصان گمنام/ تصاویر

مردم مزرعه عرب میزبانی باشکوهی از غواصان گمنام داشتند.

به گزارش اصفهان شرق،

17646

-------->

۲ نظر ۳۰ مرداد ۹۴ ، ۱۱:۱۶

نماز

--------------

مطالبی که دوستان برایمان ارسال کرده اند را در قسمت «ارسالی دوستان» در قسمت دسته بندی موضوعی می توانید ببینید.این مطالب از طرف دوستان فرستاده شده است. دوستان دیگر نیز می توانند مطالب جالب خود را برای نمایش، به نشانی haydarva@chmail.ir و یا  haydarva@rayana.ir ارسال نمایند.

۱ نظر ۲۷ مرداد ۹۴ ، ۱۴:۲۹

ولادت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و روز دختر مبارک باد.

حضرت معصومه

-------->

۱ نظر ۲۵ مرداد ۹۴ ، ۰۱:۰۴

جدید:صوت مداحی کربلایی نعمت الله بهمنی در مراسم تدفین در نصرآباد اضافه شد!

مراسم بدرقه شهدای گمنامِ غواصِ با حضور پرشور مردم محل برگزار شد. این دو شهید عزیز در عملیات کربلای4 و در جزیره ام الرصاص به شهادت رسیدند. در ادامه عکس هایی از مراسم و صوتی تقدیم دوستان گرامی می گردد. دوستانی که خواستار فیلم مراسم هستند به مسئول کتابخانه مراجعه فرمایند.

 


 عکس های بیشتر و صوت در ادامه-------->

۱ نظر ۲۳ مرداد ۹۴ ، ۱۸:۱۵

اطلاعیه بدرقه شهدای غواص

این شهدای گرانقدر در سال 1364 در عملیات کربلای4 و در جزیره ام الرصاص به فیض عظمای شهادت نائل آمدند.

وعده ما فردا پنج شنبه 22 مرداد ساعت 17 از ابتدای خیابان امام رضا علیه السلام(از محل چراغ راهنما جنب خانه بهداشت) تا گلزار شهدا

 

دریافت
حجم: 3.06 مگابایت
 

 

شهدای غواص

--------------------------------------------------------

پی نوشت:

عکس از اینجا(گزارش تشییع شهدای غواص در اصفهان)

صوت از اینجا

۰ نظر ۲۱ مرداد ۹۴ ، ۱۵:۲۱

دعای پرفیض توسل پس از اقامه نماز جماعت و قرائت صفحه 397 قرآن کریم با مداحی مداحان اهلبیت در مسجد جامع برگزار شد.

در ادامه تصاویری از آن و صوت کامل دعای توسل آمده است.

-------->

۳ نظر ۲۱ مرداد ۹۴ ، ۰۱:۳۷

مراسم سوگواری شهادت امام صادق علیه السّلام در مسجد جامع با مدیحه سرایی مداح ارجمند محمد شیخ بهمنی برگزار شد. این مراسم پس از اقامه نماز جماعت به امامت حجةالاسلام شیخ جلیل بهمنی و سپس قرائت صفحه 396 کلام الله مجید شروع شد. در ادامه عکس ها و صوت کوتاهی از این مراسم تقدیم می گردد.

-------->

۲ نظر ۱۹ مرداد ۹۴ ، ۲۳:۳۷

همانطور که قبلاً قول دادیم امروز قصد داریم فهرست فیلم های آموزشی که در اختیار داریم را به اطلاعتان برسانیم

قسمت اول این مجموعه از این قرار است.

فهرست آموزش برنامه های کاربردی

1.طراحی وب Codeigniter (حجم 1:18 گیگابایت؛ توضیح و مشاهده اینجا)

2.آموزش Dreamweaver(حجم:1.09 گیگابایت؛ توضیح و مشاهده اینجا)

3.آموزش AutoCad(توضیح و مشاهده اینجا)

4.آموزش فتوشاپ(حجم:1.17 گیگابایت؛توضیح و مشاهده اینجا)

5.آموزش LabVIEW (حجم:692 مگابایت؛توضیح و مشاهده اینجا)


آزمایشگاه و کارگاه مکتب خونه:

تذکر:جهت مشاهده و اطلاع از جزئیات هر کدام برروی آنها کلیک نمایید.

سرگرمی های فیزیک
آزمایشگاه شیمی

خلاقیت با لگو

-------->

۰ نظر ۱۹ مرداد ۹۴ ، ۱۲:۲۰

اعلامیه مراسم هفتم خادم الحسین مرحوم حاج یدالله بهمنی

۰ نظر ۱۸ مرداد ۹۴ ، ۱۰:۲۱

جمعی از دانشجویان و اساتید دانشگاه صنعتی شریف(و چند دانشگاه معتبر دیگر از جمله تهران، صنعتی اصفهان و ... ) ابتکار بسیار جالبی بکار برده اند که مناسب دیدیدم شما را هم در جریان این اتفاق بزرگ بگذاریم. بهتر است آنچه خود گفته اند بگوییم که « هدف مکتب خونه در دسترس قرار دادن آموزش با کیفیت بالا برای همه ی فارسی زبانان است. ما اعتقاد داریم که هیچ کس نباید به خاطر هیچ چیز از لذت یاد گرفتن محروم شود. نباید سن و سال یا مکان و موقعیت و امکانات مالی افرادی را از یاد گرفتن و موفقیت باز دارد. ».

از ویژگی های آن این که«مکتب خونه تیمی کوچک با اهدافی بلند پروازانه است. تمام ویدئوهای آموزشی مکتب خونه رایگان در دسترس همه قرار دارد و همه افراد می توانند به صورت رایگان از محتوای آموزشی مکتب خونه استفاده کنند تا به دلیل محدودیت های مالی هیچ فردی از لذت آموزش محروم نباشد. در این مسیر اساتید مختلفی که کلاس های درسشان ضبط می شود کمک های فراوان و بی دریغی کرده اند و می کنند تا بتوانیم با کمک یکدیگر، فردایی روشن تر بسازیم. » (اطلاعات بیشتر درباره مکتب خونه اینجا).

و اما اتفاق بسیار مبارک برای محل ما آن که جهت دسترسی به فیلم های آن و با کیفیت خوب نیازی به دریافت از طریق اینترنت ندارید و تنها درس مورد علاقه خود را به ما اطلاع دهید(به صورت حضوری یا با ارسال مشخصات خود از جمله نام و شماره تلفن خود(شماره تلفن الزامی نیست) از طریق قسمت نظرات وبلاگ و یا رایانامه های ما و یا مسئول کتابخانه) تا درس های مورد علاقه خود را از طریق لوح فشرده(DVD) و یا حافظه های فلش دریافت دارید.

درس های این وبگاه شامل دروس آموزشی غیر درسی چون برنامه های کاربردی(فتوشاپ، اتوکد، طراحی وب و...) و دروس آموزشی درسی چون بعضی دروس دانشکده های برق، کامپیوتر، فیزیک، ریاضیات، عمران، هوافضا، مکانیک و ... از دانشگاه صنعتی شریف، دانشگاه تهران،صنعتی اصفهان، همدان و بعضی دانشگاه های معتبر دیگر از آمریکا و ... است که علاوه بر دانشجویان، برای تمامی دوستان علاقه مند به علوم فیزیک، نجوم، کیهان شناسی، برق، ریاضیات و ... نیز مناسب است. همچنین دروس خوبی از باشگاه دانش پژوهان برای دانش آموزان دبیرستان قرار داده شده است. سرگرمی های علمی(آزمایشگاه فیزیک و شیمی) نیز از جمله قسمت هایی است که برای عموم دوستان نیز قابل استفاده است. جهت اطلاع بیشتر به وبگاه مکتب خونه(اینجا) به نشانی http://maktabkhooneh.org مراجعه فرمایید.


ان شاءالله به زودی فهرست حدود 150 درس مختلف با بیش از 2000 قسمت با کیفیت از دروسی را که در ذخیره چندرسانه ای خود موجود داریم در وبلاگ قرار خواهیم داد.


۰ نظر ۱۶ مرداد ۹۴ ، ۱۲:۲۷