اینجا حیدرآباد است...

یوهان حیدرواو...

اینجا حیدرآباد است...

یوهان حیدرواو...

اینجا حیدرآباد است...
آخرین نظرات
  • ۲۱ ارديبهشت ۰۱، ۰۲:۳۸ - ایلیا خادمی
    😍😍😍


با سلام


انشاءالله از این به بعد بخشی رو برای بررسی و صحبت بر روی زبان محلی حیدروا خواهیم داشت.

دوستان لطفا اگه پیشنهاد خاصی دارند از طریق haydarva@chmail.ir اطلاع بدهند.

فعلا بخش هایی که در نظر داریم داشته باشیم بررسی کلمات و ارائه جمله هایی از اون کلمات هست.



http://haydarva.blog.ir/post/228


----------------------------------------------------------------------

اطلاعیه
قابل توجه کلیه دوستان

با سلام
این طور که باخبر شده ایم اولین نسخه برنامه کاربردی حیدروا (اپلیکیشن حیدروا) در نسخه اندروید، با محوریت شهدای حیدروا، آماده نصب و استفاده عزیزان می باشد.
برای نصب نرم افزار حیدروا با استفاده از پیوند زیر، بازار مایکت را نصب کرده و سپس اقدام به نصب نرم افزار حیدروا نمائید.

اینجا (بازار مایکت)

تصاویری از محیط برنامه موبایلی حیدروا(App حیدروا) را در ادامه ملاحظه می فرمایید:





تصویر حیدروا در بازار مایکت




**************

*********

*****

2.جمعی از دانشجویان و اساتید دانشگاه صنعتی شریف(و چند دانشگاه معتبر دیگر از جمله تهران، صنعتی اصفهان و ... ) ابتکار بسیار جالبی بکار برده اند که بسیار مناسب دیدیدم شما را هم در جریان این اتفاق بزرگ بگذاریم. بهتر است آنچه خود گفته اند بگوییم که « هدف مکتب خونه در دسترس قرار دادن آموزش با کیفیت بالا برای همه ی فارسی زبانان است. ما اعتقاد داریم که هیچ کس نباید به خاطر هیچ چیز از لذت یاد گرفتن محروم شود. نباید سن و سال یا مکان و موقعیت و امکانات مالی افرادی را از یاد گرفتن و موفقیت باز دارد. ».

از ویژگی های آن این که«مکتب خونه تیمی کوچک با اهدافی بلند پروازانه است. تمام ویدئوهای آموزشی مکتب خونه رایگان در دسترس همه قرار دارد و همه افراد می توانند به صورت رایگان از محتوای آموزشی مکتب خونه استفاده کنند تا به دلیل محدودیت های مالی هیچ فردی از لذت آموزش محروم نباشد. در این مسیر اساتید مختلفی که کلاس های درسشان ضبط می شود کمک های فراوان و بی دریغی کرده اند و می کنند تا بتوانیم با کمک یکدیگر، فردایی روشن تر بسازیم. » (اطلاعات بیشتر درباره مکتب خونه اینجا).

و اما اتفاق بسیار مبارک برای محل ما آن که جهت دسترسی به فیلم های آن و با کیفیت خوب نیازی به دریافت از طریق اینترنت ندارید و تنها درس مورد علاقه خود را به ما اطلاع دهید(به صورت حضوری یا با ارسال مشخصات خود از جمله نام و شماره تلفن خود(شماره تلفن الزامی نیست) از طریق قسمت نظرات وبلاگ و یا رایانامه های ما و یا مسئول کتابخانه) تا درس های مورد علاقه خود را از طریق لوح فشرده(DVD) و یا حافظه های فلش دریافت دارید.

درس های این وبگاه شامل دروس آموزشی غیر درسی چون برنامه های کاربردی(فتوشاپ، اتوکد، طراحی وب و...) و دروس آموزشی درسی چون بعضی دروس دانشکده های برق، کامپیوتر، فیزیک، ریاضیات، عمران، هوافضا، مکانیک و ... از دانشگاه صنعتی شریف، دانشگاه تهران،صنعتی اصفهان، همدان و بعضی دانشگاه های معتبر دیگر از آمریکا و ... است که علاوه بر دانشجویان، برای تمامی دوستان علاقه مند به علوم فیزیک، نجوم، کیهان شناسی، برق، ریاضیات و ... نیز مناسب است. همچنین دروس خوبی از باشگاه دانش پژوهان برای دانش آموزان دبیرستان قرار داده شده است. سرگرمی های علمی(آزمایشگاه فیزیک و شیمی) نیز از جمله قسمت هایی است که برای عموم دوستان نیز قابل استفاده است. جهت اطلاع بیشتر به وبگاه مکتب خونه(اینجا) به نشانی http://maktabkhooneh.org مراجعه فرمایید.


ان شاءالله به زودی فهرست حدود 150 درس مختلف با بیش از 2000 قسمت با کیفیت از دروسی را که در ذخیره چندرسانه ای خود موجود داریم در وبلاگ قرار خواهیم داد.



                                                                          **************

                                                              ****************************

                                    ********************************************************

1.با سلامی مجدد خدمت تمامی دوستان. کانون عترت با همکاری بسیج محل اقدام به پژوهشی پیرامون شهدای عزیزمان نموده است. از کلیه عزیزان به خصوص دوستان و بستگان این عزیران خواهشمند است هرگونه اطلاعاتی را (از قبیل عکس، خاطره و ...) از این عزیزان در اختیار دارند از طریق رایانامه های etrat133@chmail.ir و etrat133@rayana.ir و یا به صورت حضوری به مسئول بسیج برادران و یا بسیج خواهران تحویل نمایند. ضمنماً هرگونه پیشنهاد و یا نظری را میتوانید از طریق رایانامه های فوق و یا قسمت نظرات وبلاگ برایمان ارسال نمایید.