اینجا حیدرآباد است...

یوهان حیدرواو...

اینجا حیدرآباد است...

یوهان حیدرواو...

اینجا حیدرآباد است...
آخرین نظرات
  • ۲۱ ارديبهشت ۰۱، ۰۲:۳۸ - ایلیا خادمی
    😍😍😍

۴ مطلب در تیر ۱۳۹۶ ثبت شده است

انشاءالله فردا جمعه 30 تیر 1396 فیلم سینمایی نفس به کارگردانی نرگس آبیار در حیدروا پخش خواهد شد.

جزئیات نمایش در پوستر ... .

۰ نظر ۲۹ تیر ۹۶ ، ۱۶:۴۰

 به اطلاع می رساند به مناسبت شهادت رئیس مذهب جعفری، امام جعفر صادق علیه السّلام مراسم عزداری امروز پنجشنبه 29 تیر 1396 به شرح زیر برگزار می گردد:


شروع مراسم با نماز مغرب و عشا در مسجد جامع

سپس حرکت قافله عزاداری به صورت هیأت زنجیرزنی از درب حسینیه سیدالشهداء علیه السّلام به سمت مرکز فرهنگی حضرت علی اصغر علیه السّلام و قرائت دعای کمیل، اقامه عزاداری و سپس صرف شام در مرکز فرهنگی حضرت علی اصغر علیه السلام



۰ نظر ۲۹ تیر ۹۶ ، ۱۶:۳۶

چهارشنبه 28 تیر 1396 بعد از سوگواری شهات امام صادق علیه السلام در مسجد جامع، پویانمایی نبرد خلیج فارس 2 با کسب اجازه و پرداخت هزینه اکران به گروه انیمیشن فاطمه الزهراه علیها سلام در فرهنگسرای حضرت علی اصغر علیه السّلام  به نمایش درآمد.

جهت اطلاع بیشتر و خرید این پویانمایی تحسین شده به این پیوند اینجا مراجعه نمایید.




۰ نظر ۲۹ تیر ۹۶ ، ۱۶:۳۱

 

با سلام 

انشاءالله این هفته پویانمایی نبرد خلیج فارس در حیدروا اکران خواهد شد.

زمان: پنجشنبه همین هفته 15 تیرماه

ساعت: 21:30

مکان: سالن شماره 2 مرکز فرهنگی حضرت علی اصغر علیه السلام

 گفتنی است تیم رسانه ای واحد فرهنگی حضرت ابوالفضل عباس علیه السلام با تماسی که با مرکز پخش این اثر داشته است اجازه پخش آن را با پرداخت هزینه اکران دریافت کرده است. البته برای دوستان رایگان خواهد بود.

 


دریافت
حجم: 7.44 مگابایت
مدت زمان: 4 دقیقه 8 ثانیه 

درباره این اثر:

قسمتهایی از این اثر

داستان اصلی این انیمیشن از جایی شروع می شود که یکی از نیروگاهای برق هسته ایران توسط موشک آمریکایی مورد هدف قرار می گیرد وجنگ سنگینی بین نیروهای آمریکایی وسپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در خلیج فارس رخ می دهد.

نبرد دردریا بین ناو های ایرانی وآمریکایی شدت پیدا می کند. یکی از کشتی های ایران با ناوگان تا دندان مسلح آمریکایی  مواجه می شود ،فرمانده کشتی ایرانی که شباهت زیادی به حاج قاسم سلیمانی دارد، تعداد رزم ناوهای آمریکایی را بسیار بیشتر می بیندمتوجه می شود که نمی تواند در حالت عادی آنها را شکست دهد پس  دست به ابتکار عمل برای نابود کردن آنها می زند ودرنهایت...

ساخت این انیمیشن حدود4سال ونیم به طول انجامیده است و توجهات و بارتابهای جهانی بسیار زیادی را به خود جلب کرده است به طوریکه واکنش نیروی دریایی آمریکا را به خود جلب کرده است.

شما می توانید برای خرید این انیمیشن  به  لینک زیر مراجعه نماییدواز تخفیف 65 درصدی که تا عید فطر در نظر گرفته شده است استفاده نمایید.

گوشه ای از بازتابهای نبردخلیج فارس2 در رسانه های معروف جهان:

روزنامه بلومبرگ می نویسید این انیمیشن نقش وقدرت بازدارنده ایران را نشان میدهد.

روترز نوشت:ایران در یک انیمشین جسورانه نیرور دریایی آمریکا را شکست می هد.

راشاتودی رووسیه نوست:خطاب به ترامپ جنگ طلب،انیمشنی که در آن نیروی دریایی آمریکا نابود می شود در سینمایهای ایران درحال اکران است.

استیوشتیدپرس: با اشاره به اینکه کاراکتری دقیقاً شبیه ژنرال سلیمانی فرمانده سپاه قدس در این انیمیشن طراحی شده، افزود: او تنها با یک کشتی در مقابل دوازده کشتی آمریکایی مقابله می‌کند و وقتی با هشدار یک فرمانده آمریکایی مواجه می‌شود که تسلیم شو وگرنه کشته خواهی شد، پاسخ می دهد: من دیپلمات نیستم و یک انقلابیام.

دیلی‌نیوز: 4 سال ساخت این انیمیشن به طول انجامیده است و این انیمیشن از گرافیک پر هزینه و موسیقی متنی قوی برخوردار است.

ای‌بی‌سی نیوز :در این انیمیشن شاهد پاره شدن پرچم های آمریکا روی دکلهایشان هستیم. پاسخ ویران کننده ایران به حمله آمریکا به برنامه هسته ای ایران در این انیمیشن تصویرسازی می شود

گاردین: سرمایه فیلم توسط افراد عادی فراهم شده و هیچگونه حمایت دولتی وجود نداشته است. این انیمیشن پاسخی است به هزاران فیلم و بازی آمریکایی ضد ایرانی. اگر یک گلوله علیه ایران شلیک کنید؛ بارانی از سرب داغ را بر سر نیروهایتان جاری خواهیم کرد.

اسپوتینک روسیه: ناوهای آمریکا در صورت حمله به ایران به آکواریوم زیبایی در قعر خلیج فارس مبدل خواهند شد!

سی ان ان : انیمیشن نبردخلیج فارس تحول نوین رسانه ایران در خلیج فارس است.

Voa(صدای آمریکا): آمریکا در انیمیشن نبردخلیج فارس2 هیچ شانسی برای پیروزی ندارد!

منبع: http://www.kosar3d.ir/fa/animation/7/

تذکر:برای خرید این فیلم به همین نشانی بروید.

 

۰ نظر ۱۱ تیر ۹۶ ، ۲۳:۱۴