اینجا حیدرآباد است...

یوهان حیدرواو...

اینجا حیدرآباد است...

یوهان حیدرواو...

اینجا حیدرآباد است...
آخرین نظرات
  • ۲۱ ارديبهشت ۰۱، ۰۲:۳۸ - ایلیا خادمی
    😍😍😍

۴ مطلب در آذر ۱۳۹۴ ثبت شده است

با سلام

بسیاری از دوستان از تأخیرهای صورت‏ گرفته در بارگذاری عکس ها، گله داشتند. خدمتشان عرض کردیم که فرآیند طی شده مقداری طولانی می باشد. برای حل این مشکل تصمیم گرفته شد تا دوستان به صورت حضوری رایانامه(پست الکترونیکی) خود را به ما تحویل داده تا از یک طرف عکس ها با سرعت خیلی بیشتری به دستشان برسد. از طرف دیگر نیز بعضی از عکس ها ممکن است مناسب برای  پخش عمومی نباشد. به هر حال می توانید رایانامه خود را به مسئول کتابخانه یا دیگر دوستان مرتبط حضوراً تحویل نمایید. در ضمن رایانامه شما حتماً باید ایرانی باشد. سرویس های ایرانی خوبی اکنون وجود دارند که می توانید از آنها استفاده نمایید: مانند رایانا(https://new.rayana.ir) یا چاپار(https://www.chmail.ir) و ...

۰ نظر ۲۳ آذر ۹۴ ، ۱۵:۲۶


حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در نامه‌ای به عموم جوانان در کشورهای غربی، حوادث تلخ تروریستی فرانسه را زمینه‌ای برای همفکری خواندند و با برشمردن نمونه‌های دردناکی از «آثار تروریسم مورد حمایت برخی قدرت‌های بزرگ در دنیای اسلام، پشتیبانی از تروریسم دولتی اسرائیل و لشکرکشی‌های خسارت‌آفرین سالهای اخیر به دنیای اسلام»، خطاب به جوانان خاطرنشان کردند: من از شما جوانان میخواهم که بر مبنای یک شناخت درست و با ژرف‌بینی و استفاده از تجربه‌های ناگوار، بنیانهای یک تعامل صحیح و شرافتمندانه را با جهان اسلام پی‌ریزی کنید. متن نامه‌ی رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است.

===>

۰ نظر ۰۸ آذر ۹۴ ، ۲۲:۳۷

به نام خدا

با سلام

بالاخره عکس های تعزیه عاشورا برای بارگذاری در وبلاگ آماده شد. از دوستان به خاطر این تأخیر طولانی عذرخواهی می کنیم. البته این تأخیر به دلایلی از جمله اشکال حافظه دوربین(رم دوربین) بود. همچنین بارگذاری تک تک عکس ها وقت زیادی رو می گیرد. البته می توان همه را به صورت پرونده ای(فایل) فشرده بارگذاری کرد اما در این صورت برای بعضی از دوستانی که با گوشی وارد می شوند مشکل آفرین است. به هر حال سعی می کنیم بعد از این  ان شاءالله در مدت کوتاه تری گزارش مراسمات مختلف در وبلاگ اطلاع رسانی شود.

گفتنی است به جز عکس های قبل از تعزیه بقیه را آقای روح الله بهمنی(روح الله مرشد) زحمتش رو کشیدند. 

 توجه: لطفاً در صورت مایل بودن یک یا دو  عکس مورد علاقه خود را در قسمت نظرات وارد فرمایید تا بعداً در وبلاگ عکس های پر امتیاز اعلام شود.(شماره عکس را وارد نمایید.) ان شاءالله عکس های عاشورا در سه قسمت ارائه خواهد شد. 

شما می توانید قسمت اول از مجموعه عکس ای تعزیه عاشورا  را به صورت یکجا از اینجا با حجم: 3.06 مگابایت دریافت  نمایید.

بخش دوم از عکس های عاشورا از عکس های 20 تا 40 دریافت با حجم: 3.42 مگابایت

 آخرین بروزرسانی دوشنبه 23 آذر 

همه عکس ها در یک محموعه دریافت

حجم: 12 مگابایت

---->

۵ نظر ۰۴ آذر ۹۴ ، ۱۵:۳۵
نسخه جدید نرم افزار گوشی همراه پیاده روی اربعین را می توانید از اینجا دریافت نمایید
۰ نظر ۰۲ آذر ۹۴ ، ۱۲:۱۳